Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Hissar & Dissar!

Av Sabina & Nattfari ♥ - 23 januari 2011 01:05

 


Jag måste välja att DISSA helrutiga ridbyxor! *Bilden blir typ cp så jaa...*

  

Måste även DISSA denna kavajen! Jag tycker det var fult med rutor på en tävlingskavaj och den var inte så figursydd, dessutom skulle den vart mycker mörkare ^^

  



  


Väljer att HISSA reflexridjackor! 

Skitbra nu på vintern när man rider i mörker, och tillsammans med ett reflexschabrak kan det bli riktigt snyggt ändå!

Sen var ju kanske inte detta den finaste av alla, men jag har en från Ullared och rekommenderar den starkt! :)

  


HISSAR även släta lädertyglar! Jag tycker det är jätteskönt att rida i och de håller bra + blir mjuka och.. ja xD

Rekomenderar även de! :)

  



Vad tycker ni? :)



Sabina&Nattfari.

 
 
Johanna / Onormaltbarn @ bdb

Johanna / Onormaltbarn @ bdb

23 januari 2011 16:40

Släta lädertyglar ♥

http://www.kallbloden.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina & Nattfari ♥ - 16 februari 2011 23:14

Känner redan nu att det inte kommer gå xD

Av Sabina & Nattfari ♥ - 16 februari 2011 23:08

Jag ger bloggen ett nytt försök! Men jag är glömsk så jag glömmer den hela tiden (a)Haha, men nu ska jag försöka igen några dagar och se hur det går :D  ...

Av Sabina & Nattfari ♥ - 26 januari 2011 23:08

Hej! Förlåt att jag inte har kunnat blogga idag och igår, har haft dataförbud! :/ Nu kom jag på att man kan blogga från mobilen! xD smarta jag! (y) Me. Ska plugga änu mer nu, hejdå!...

Av Sabina & Nattfari ♥ - 25 januari 2011 19:15

Skimmel eller Svart  Läromästare eller Unghäst Häst eller PonnyB-ponny eller C-ponny? Fotboll eller Hockey? Dressyr eller uteritt? Köpa utrustning till hästen eller köpa kläder till dig själv Travare eller Nordsvensk Studs eller Kombination Vanli...

Av Sabina & Nattfari ♥ - 25 januari 2011 13:00


     Förlåt, men detta var ju bara ... Fult! xD      Vad tkr ni? :)Sabina&Nattfari!  ...

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 14 år gammal!
Jag har en 5årigt islandsvalack som heter Nattfari och som jag rider in själv.♥
Här på bloggen kommer jag skriva om lite allt möjligt :)

Kom gärna tillbaka igen!
Kramar från oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards